کالا را چطور ارسال کنید ؟لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید .
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجیکالا سنتر جداً ، خودداری کنید .
برای ارسال ، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل ، ریموت ، باتری ، دفترچه راهنما ، کارت گارانتی ، کارت بیمه ، بند و قطعات بسته بندی و غیره به همراه کالای اصلی ارسال شود .
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد . ( در صورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید )
درصورت ارسال با پست پیشتاز ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@digikalacenter.com ایمیل کنید .
اگر کالا دارای رمز عبور ( Password ) ، آی دی ، اپل آی دی ( apple id ) یا الگو ( pattern ) است ، لازم است توسط مشتری برداشته شود ، تا کارشناسان دیجیکالا سنتر امکان تست آن را داشته باشند . برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید . در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند ، تصویر رسید پستی را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید .
پشتیبانی آنلاین
چگونه یک حساب کاربری ایجاد کنم ؟
در صفحه ی اصلی وب سایت روی گزینه " ورود | ثبتنام " کلیک کنید . می توانید با استفاده از شماره موبایل ، ثبت نام خود را انجام دهید . ( کد فعال سازی برایتان پیامک می شود ) بعد از وارد نمودن کد فعال سازی ، ثبت نام انجام می شود .
برای خرید حتما باید ثبتنام کنم ؟
بله ، قبل از خرید باید از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید . همچنین در فرآیند خرید محصول به طور خودکار به صفحه " ورود | ثبتنام " منتقل می شوید .
چگونه سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد پروفایل خود در وب سایت دیجیکالا سنتر شوید . از طریق منوی حساب کاربری گزینه " پیگیری سفارش " را انتخاب کنید . می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید . بعد از خرید محصول کد سفارش برای شما پیامک می شود ، همچنین این کد در بخش " سفارشها " قابل مشاهده است .
چه زمانی سفارشم را تحویل میگیرم ؟
در صورتی که انتخاب کنید کالای مورد نظر شما از طریق تیپاکس ارسال شود با توجه به مسافت هر سفارش بین 1 الی 4 روز تحویل داده می شود و در غیر اینصورت به طور معمول از طریق پست 4 الی 5 روز زمان خواهد برد .
چرا به شماره سفارش ( DKC ) نیاز داریم ؟
دیجیکالا سنتر برای افزایش سرعت پشتیبانی و پاسخ گویی به مشتریان و همراهان عزیز با دریافت کد سفارش یا همان کد " DKC " این امکان رو ایجاد کرده که بتوانید در مدت زمان کم تر به نتیجه مورد نظر خود برسید .
هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود ؟
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود .
چگونه با دیجیکالا سنتر تماس بگیرم ؟
در صورت وجود هر گونه سؤال و یا نیاز به راهنمایی ، می توانید از طریق شماره تماس و پشتیبانی آنلاین اقدام کنید .