فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سنتر

سبد خرید شما خالی است.

شرایط استفاده

توجه داشته باشید کلیه اصول و فعالیت دیجی‌کالا سنتر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز مؤظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . در صورتی که در قوانین مندرج ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دیجی‌کالا سنتر تغییراتی در آینده ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که با استفاده مستمر از سایت نسبت به هر گونه تغییرات آگاهی داشته و آن را می پذیرید .

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با شماره تلفن همراه و اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌ نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دیجی‌کالا سنتر اقدام کند . همچنین از آنجا که دیجی‌کالا سنتر یک وب‌ سایت خرده‌ فروشی آنلاین کالاهای دیجیتال و مرتبط با آن است ، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده ، هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند .

محصولات ارائه شده در وب‌ سایت توسط دیجی‌کالا سنتر از شرکت‌ های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود . فروشنده شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌ سایت دیجی‌کالا سنتر عرضه کرده ، به فروش می رساند . مسئولیت‌ های مربوط به کیفیت ، قیمت ، محتوا ، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشنده است . فاکتور کالاهایی که توسط فروشنده در سایت عرضه می‌شود ، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود . خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن ، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند . در صورت بروز تأخیر در پردازش سفارش شما ، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و دیجی‌­کالا سنتر تلاش می کند محصول یا محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تأمین کند ، درصورت عدم تأمین کالا بعد از ۲۴ ساعت ، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد . در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز ، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و دیجی‌کالا سنتر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌ ‏گیری جدید ، اقدام و فروش را متوقف کند .

هنگامی که شما از سرویس‌ ‏ها و خدمات دیجی‌کالا سنتر استفاده می‏‌کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می ‏‌کنید و یا به دیجی‌کالا سنتر ایمیل می‏‌زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ‏‌ها باشد ، شما موافقت می‌ ‏کنید که دیجی‌کالا سنتر به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌ های الکترونیکی ) به درخواست شما پاسخ دهد . همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌ هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند ، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌ های رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد . جهت اطلاع‌ رسانی رویدادها ، خدمات و سرویس‌ های ویژه یا پروموشن‌ ها ، امکان دارد دیجی‌کالا سنتر برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید .

دیجی‌کالا سنتر به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند . دیجی‌کالا سنتر متعهد می ‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن ‏‌تر و امن ‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد . در واقع با استفاده از سایت دیجی‌کالا سنتر ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید . همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دیجی‌کالا سنتر ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر ، ویدئو های تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده‌ ها و کلیه محتوای تولید شده توسط دیجی‌کالا سنتر جزئی از اموال دیجی‌کالا سنتر محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دیجی‌کالا سنتر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای دیجی‌کالا سنتر محفوظ می‏‌دارد . علاوه بر این ، اسکریپت‌ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط دیجی‌کالا سنتر و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار دیجی‌کالا سنتر است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد . کاربران مجاز به بهره‌‏ برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب ‏‌سایت دیجی‌کالا سنتر و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، ربات ، یا روش‌ ‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌ ‏ها و ابزارهای استخراج ممنوع بوده و کلیه این حقوق به صراحت برای دیجی‌کالا سنتر محفوظ است . در صورت استفاده از هر یک از خدمات دیجی‌کالا سنتر ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و فعالیت ها و جزئیات پروفایل خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏ هایی که تحت حساب کاربری انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است . تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما ، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.digikalacenter.com و www.digikalacenter.ir است . ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌ های رسمی و تأیید شده در سایت و ارسال پیامک معتبر ، با شما تماس نمی‌‏گیریم . وب سایت دیجی‌کالا سنتر هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.digikalacenter.com و www.digikalacenter.ir ندارد همچنین ، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه ‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ ها با شما تماس نمی‏‌گیرد . کاربران جهت برقراری ارتباط ، تنها می ‏‌توانند از آدرس‌‏ های ذکر شده در بخش تماس با دیجی‌کالا سنتر و پشتیبانی آنلاین استفاده کنند .

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش ‏‌های ثبت شده ، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند . دیجی‌کالا سنتر به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعته در روز امکان سفارش‌‏ گذاری و پشتیبانی می‌‏دهد . کلیه سفارش‌ ‏های ثبت شده در سایت دیجی‌کالا سنتر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند . دیجی‌کالا سنتر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏ های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد . با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در دیجی‌کالا سنتر به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏ گذاری ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیجی‌کالا سنتر محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند . در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد . دیجی‌کالا سنتر مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏ گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌ ‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏ گیری ، پردازش و ارسال می‌‏شود . حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای دیجی‌کالا سنتر محفوظ است . در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالا های موجود در سایت دیجی‌کالا سنتر ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری ، برای دیجی‌کالا سنتر محفوظ است. دیجی‌کالا سنتر در اسرع وقت وجه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌ نماید و مشتری با ورود به سایت دیجی‌کالا سنتر می‌ پذیرد از این موضوع آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت . کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند . بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود . بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌ های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد ، دیجی‌کالا سنتر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌ تواند از مشتری ، اطلاعات تکمیلی بیشتری درخواست کند . همچنین ، مشتریان می‌توانند نام ، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد . حساب کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن همراه می باشد و باید با اطلاعات مدارک شناسایی و هویتی مطابقت داشته باشد . در صورت عدم تطابق ، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سنتر مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود . لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد ، اقدام به ثبت سفارش نمایند .
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌ های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌ های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است . با توجه به ثبت سیستمی سفارش ، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده ، به نام شخص حقوقی وجود ندارد . بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش ، نسبت به این مسأله دقت لازم را داشته باشند . امکان پرداخت در محل برای سفارش‌ هایی که مبلغ آنها بیشتر از ده میلیون ریال ( یک میلیون تومان ) است ، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال ، مبلغ اینگونه سفارش‌ ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود . از آنجا که دیجی‌کالا سنتر یک وب‌ سایت خرده‌ فروشی آنلاین کالای دیجیتال و محصولات مرتبط به آن است ، سفارش یک کالا به تعداد بالا ، مغایر با هدف مصرف خریدار است ، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند ، لازم است پیش از ارسال ، سفارش مشتریان ابتدا توسط دیجی‌کالا سنتر بررسی و در صورت تایید ، پردازش گردد . در این موارد پرداخت وجه و تسویه ، قبل از ارسال کالا الزامی است ؛ در غیر این صورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده می شود . تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه ، کافی نت ، رستوران ، هتل و مانند آن امکان‌ پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد . در صورت خرید اعتباری ( استفاده از کد تخفیف یا ووچر ) پس از نهایی شدن سبد ، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید ، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید ، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد ، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد . لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند . همچنین تا پیش از ثبت نهایی ، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت ، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد . بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، به‌ ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌ انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند ، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها رو به رو نشوند . شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید ( DKC ) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که دیجی‌کالا سنتر هیچ‌ گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است ، ندارد .

– با اولین استفاده ، کارت هدیه در حساب کاربری ثبت می‌ شود و امکان استفاده از آن برای دیگر کاربران وجود نخواهد داشت .
– لازم نیست تمام اعتبار ( ریالی ) کارت هدیه در اولین خرید ، خرج شود . اعتبار کارت هدیه را می‌ توان در چند سبد خرید مجزا استفاده کرد .
– امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد .
– در صورت مرجوع کردن کالاهایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریداری شده ، مبلغ آن‌ها به اعتبار کیف پول حساب کاربر واریز می شود .
– کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست .
– اعتبار کارت هدیه دیجی‌کالا سنتر قابل تبدیل به وجه نقد نیست .
– اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد ، می‌توان باقی‌ مانده را با روش‌ های عادی پرداخت کرد .
– لازم است پس از خرید ، کارت هدیه را مدتی نزد خود نگه دارید .

دیجی‌کالا سنتر همواره نهایت تلاش خود را می‏‌ کند تا کلیه سفارش‏‌ ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد . با توجه به بسته‌ بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت‌ ‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ( درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه ) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجی‌کالا سنتر تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می‌‏کند .
آسیب ‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا سنتر اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا سنتر ارسال شود .

هدف از ایجاد بخش نظرات در دیجی‌کالا سنتر ، اشتراک‌ گذاری تجربه‌ ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد . بدیهی است بخش نظرات دیجی‌کالا سنتر با دیگر سایت‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی متفاوت است . در این بخش ، هر کاربر مجاز است در چهار چوب شرایط و قوانین سایت ، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان ، نظرش را روی سایت مشاهده کند . بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود ، نظر کاربر تأیید نمی‌ شود و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی‌ آید . دیجی‌کالا سنتر در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت ، هیچ‌ گونه مسئولیتی ندارد . نمایش نظرات کاربران در سایت به‌ هیچ‌ وجه به معنی تأیید فنی دیجی‌کالا سنتر درباره‌ ی محتویات نظر نیست ، لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود ، نظرات را اصل و پایه‌ ی انتخاب و تصمیم‌ گیری خود قرار ندهند .

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید . بهتر است از فضای خالی ( Space ) بیش از حد معمول ، کشیدن حروف یا کلمات ، استفاده‌ ی مکرر از یک حرف یا کلمه ، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید .
۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید . یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد .
۳. نقد کاربران باید شامل قوت‌ ها و ضعف‌ های محصول در استفاده‌ ی عملی و تجربه‌ ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌ صورت خلاصه و تیتر وار در محل تعیین‌ شده درج شود . لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌ نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید .
۴. نقد مناسب ، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد ، بلکه به‌طور واقع‌ بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند .
۵. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌ های آن‌ها ، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد ، نه به‌صورت مطلق .
۶. جهت احترام‌ گذاشتن به وقت بازدید کنندگان سایت ، لازم است هنگام نوشتن نقد ، مطالب غیر ضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید .
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات ، از سؤال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سؤال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید .
۸. کاربران ارسال‌ کننده‌ ی نظر مؤظف‌ اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند . بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب ، باعث تأیید نشدن نظر کاربر می‌شود .
۹. قسمت نظرات سایت ، با تالارهای گفتگو متفاوت است ، لذا برای حفظ ساختار ، مباحث خارج از چهار چوبی که حالت بحث و گفتگو دارد ، تأیید نخواهد شد .
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین ، در سایت منتشر کنند ، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت ، جانب‌ دارانه یا اشتباه یافتید ، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید . هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند .
۱۱. به‌ هیچ‌ وجه در بخش نظرات مبلغ و «قیمت» را ذکر نکرده ، درباره‌ ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید .
۱۲. در نظرات خود ، از بزرگ‌ نمایی یا اغراق درباره‌ ی قوت‌ ها یا ضعف‌ های محصول خودداری کنید . بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌ آمیز یا به دور از واقعیت تأیید نخواهد شد .
۱۳. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌ های موجود در آن ، نباید لینک سایت‌ های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید . دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌ دادن ( ارسال لینک ) دیگر کاربران به سایت‌ های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌ های اجتماعی خودداری کنید .
۱۴. تنها نظراتی تأیید خواهند شد که مرتبط با محصول مورد نظر باشند ، لذا بحث‌ های متفرقه و غیر مرتبط با محصول را مطرح نکنید .
۱۵. کاربران می‌ توانند نقد خود به هر بخش از دیجی‌کالا سنتر را در قسمت ” مربوط به آن ” اعلام کنند ، لذا هیچ‌ گونه نقدی را درباره‌ ی سایت یا خدمات آن در قسمت ” نظرات محصولات ” ننویسید .
۱۶. توجه داشته باشید ، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید ، به‌ هیچ‌ وجه در نظرات ثبت نکنید ، همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره‌ ی محصولات خودداری کنید .
۱۷. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدید کنندگان سایت مفید باشد ، لذا از بیان هر گونه مطالب شخصی ، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش پرهیز کنید .
۱۸. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌ کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید . استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد ، لازمه‌ ی تأیید نظرات کاربران است .

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ 

– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد ، زبان و نگارش هم در آن رعایت شده باشد .
– از ارسال لینک خودداری کنید .
– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول مورد نظرتان بنویسید .
– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل ، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌ های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید .

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد ، بنابراین برای پیگیری یا سؤال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان دیجی‌کالا سنتر ( بخش تماس با دیجی‌کالا سنتر ) ارتباط برقرار کنید . برای ارسال سایر درخواست‌ ها یا پیشنهادها ، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه ” تماس با دیجی‌کالا سنتر ” استفاده کنید یا به ایمیل آدرس info@digikalacenter.com ایمیل ارسال کنید .

پشتیبانی آنلاین
چگونه یک حساب کاربری ایجاد کنم ؟
در صفحه ی اصلی وب سایت روی گزینه " ورود | ثبت‌نام " کلیک کنید . می توانید با استفاده از شماره موبایل ، ثبت نام خود را انجام دهید . ( کد فعال سازی برایتان پیامک می شود ) بعد از وارد نمودن کد فعال سازی ، ثبت نام انجام می شود .
برای خرید حتما باید ثبت‌نام کنم ؟
بله ، قبل از خرید باید از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید . همچنین در فرآیند خرید محصول به طور خودکار به صفحه " ورود | ثبت‌نام " منتقل می شوید .
چگونه سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد پروفایل خود در وب سایت دیجی‌کالا سنتر شوید . از طریق منوی حساب کاربری گزینه " پیگیری سفارش " را انتخاب کنید . می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید . بعد از خرید محصول کد سفارش برای شما پیامک می شود ، همچنین این کد در بخش " سفارش‌ها " قابل مشاهده است .
چه زمانی سفارشم را تحویل میگیرم ؟
در صورتی که انتخاب کنید کالای مورد نظر شما از طریق تیپاکس ارسال شود با توجه به مسافت هر سفارش بین 1 الی 4 روز تحویل داده می شود و در غیر اینصورت به طور معمول از طریق پست 4 الی 5 روز زمان خواهد برد .
چرا به شماره سفارش ( DKC ) نیاز داریم ؟
دیجی‌کالا سنتر برای افزایش سرعت پشتیبانی و پاسخ گویی به مشتریان و همراهان عزیز با دریافت کد سفارش یا همان کد " DKC " این امکان رو ایجاد کرده که بتوانید در مدت زمان کم تر به نتیجه مورد نظر خود برسید .
هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود ؟
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود .
چگونه با دیجی‌کالا سنتر تماس بگیرم ؟
در صورت وجود هر گونه سؤال و یا نیاز به راهنمایی ، می توانید از طریق شماره تماس و پشتیبانی آنلاین اقدام کنید .